onsdag 4 februari 2009

Trött men glad.


Hej.

Ja, idag vaknade jag alldeles försent. Men vaknade iallafall med ett leende på läpparna. 10-2 seger igår mot Grei var inget minder än en maktdemonstration. Vi gjorde våran bästa match denna säsongen när de verkligen gällde. Det var 3 matchen på en vecka och vi såg inte för slitna ut. Tacka den långa försäsongen för de.

Nu börjar även tiden bli knapp för min del. Jag ska ju stå Skarven i april. Det är 3.8 mil på skidor. Å jag har inte åkt 1 meter på 11 år. Snacka om att ligga efter med träningen.

Bilden idag är på Murarn, Seven, Becher på väg till träningen i måndags. Är väll sån jag också ser ut på tåget om morgonen.

Ikväll ska jag se damlaget spela derby mot drammen, vi ska nämligen möta damlaget med min små killar på tisdag i träningsmatch. Så nu ska jag knäcka koden på Sjökans spel ide...

#75

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha Tobbe på skidor, det måste jag få se:-)

Tobias Nilsson sa...

ja, du är inte den enda..

är anmäld i elitklassen också..
inte kul någonstans faktiskt..hehe

Anonym sa...

Kommer ikke til å slå damelaget på tirsdag, vi har en super strategi!

Tobias Nilsson sa...

Jag vet, var just därför jag var på eran match i går för att knäcka koden. Så nu har jag några ess i armen inför stormatchen nästa tisdag!

Anonym sa...

Jeg tror ikke dere slår oss av den grunn! Bare vent å se, jeg vedder på at vi vinner ;)

Tobias Nilsson sa...

Blir svårt att vedda med någon som är anonym ;).

Anonym sa...

Dere vant over damelaget gitt!

Tobias Nilsson sa...

yes we did!! =)