tisdag 24 februari 2009

Stor match + cola tävling..


God dag.

Ja, då var tisdagen här. I vanliga fall så har jag dubbel träningen, men eftersom det är vinterferie (ferie=semester) så har mina små killar fått träningsfri idag. De kunde faktiskt inte kommit på en bättre dag. De betyder att a-laget kan träna tidigare och hinna hem till avsparken i stor matchen Inter-United.

Ja, det är nog första gången i mitt liv som jag hoppas att Zlatan gör en skit match och inte lyckas med någonting. Mina nerver inför matchen är inte bra. United har massor av skador i backlinjen vilket ger Inter en liten fördel. Nu tror jag dock att vi kommer med 1 poäng från matchen och kan avgöra hemma. Mitt tips är 2-2 Berbatov och Ronaldo.

En annan viktig tävling som har hållt på hela säsongen är Cola tävlingen mellan mig och Matta(bilden). Vi har tävlat på varje övning denna säsongen om 1 halvliter cola. Å när de återstår ca 6 veckor, 18 träningar och ca 50 övningar så ligger jag + 10 cola. Jag är egentligen inte förvånad heller eftersom jag egentligen är en grym avslutare. Jag visar de bara väldigt sällan.

Vi hörs
#75

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeg er på forbedringens vei; ) er bare 9 nå

Anonym sa...

du må ha litt motstand før du kan skryte av slike "tevlingar" Tobbe..;)
som meg... hadde leika med deg!!!

Tobias Nilsson sa...

Jag tar alla utmaningar. Men eftersom du inte har skrivit ditt namn så blir de svårt att genomföra. ;)