måndag 2 februari 2009

Härlig helg..

Hey alla glada.

Ja, idag är en bra dag. Att vakna upp som serieledare är underbart. Efter seger mot Akerselva igår så tog vi serieledning för andra gången iår. Nu är de bara ut till oss själva att hålla fokus på ta en match i taget. Nu är du upp till oss om vi vill behålla 1a platsen. Å med den stämningen vi nu har i laget så vet jag att vi kan klara detta. Nästa match går imorgon i Solberghallen. Då kommer Grei på besök som verkar ha träffat en medgångs våg. Men gör vi de vi ska och spelar vårat spel så stannar begge poängen i Buskerud imorgon.

United vann med 1-0 mot Everton och har nu 12 raka PL match utan något insläppt mål. Grymt imponerande.

Ja, var på konsert i lördags och såg norska hiphop gruppen Karpe Diem. En ok föreställning, tyvärr var den lite för kort för att scora högt i mina ögon. Men det är alltid kul att vara på konsert!

Fredags dugnaden var inte så illa som jag hade räknat med. Ja tycker alla (utan Matta och Mads) hehe, gjorde ett bra jobb. Den bästa känslan var iallafall att komma hem till sängen efter en lång arbetsdag.

Så har de då ramlat in sms från min mammas kille. Han undrar när han ska få vara med i min blogg. Så Kenta, Mr Bajen å från denna dagen "Mannen med byxorna långt över naveln". Här är din efterlängtade idol bild på plats.

Med denna skräckbilden så avslutar jag för denna gången..

/#75

Inga kommentarer: