fredag 20 februari 2009

Film och premiär på skidor.


Hej igen.

Då har jag äntligen haft min premiär på längdskidor. En comeback som dröjde ca 12 om inte mer. Nej jag kommer faktiskt inte ihåg när jag senaste åkte. En tur upp på Konnerud med MB gjorde iallafall gott. Nu ska jag inte skryta på mig något för vid flera tillfällen vart jag passerad av barn som var inte en dag över 10 år. Jag kom mig iallafall igenom dom 7 km utan ett enda fall. Nu är de ca 2 månader kvar till Skarven, så nu blir de dubbel träning framöver för att hitta något som kallas skiteknik. Annars är jag rädd för att jag inte klarar att ta mig igenom dom 38 km över fjället den 25 april.

Ja, ni såg rätt på bilden. Här om dagen såg jag klassikern The never ending story från 1984. Dom flesta har säkert hört filmmusiken. Jag hade faktiskt glömt hur bra filmen var. Jag såg den iallafall 1 gång i veckan som lite och vart alltid lika rädd för gmork den farliga vargen. Att den fortfarande ger mig rysningar trodde jag inte.
Jag har även vart på bio i veckan och sett The Wrestler. Vilken fantastisk film upplevelse! Mike R gör en suverän prestation som The Ram. Tänk att brinna så för sin stora passion i livet att man offrar allt. Nu tycker jag innebandy är världens roligaste sport, men jag kommer inte dra de så lång som The Ram i filmen. RAM JAM!!

Innan jag slutar så tänkte jag tipsa om 5 filmer som kommer iår och som iallafall jag ska se.

Transformers Revenge Of The Fallen
X-Men Wolverine Orgins
Push
Fast And The Furious 4
G.I Joe

På söndag kl 17 i Solberghallen är de dags för match igen mot Hasle. Möt upp ge oss lika bra stöd som vanligt i jakten på seriesegern.

#75

Inga kommentarer: