tisdag 17 februari 2009

Hur är de möjligt..


God morgon.

Då var tisdagen kommen. Som vanligt är tåget försenat och flera tåginställda. Jag har inget emot att pendla till Oslo varje dag, men nu förtiden är de en ren plåga. Det är alltid ett eller annat som är fel med dessa tågen. Å vad gör nsb åt de, jo dom ger folk med enkelbiljett pengar tillbaka beroende på hur mycket tågen är försenade. Men vi som reser varje dag fram och tillbaka får ingen kompensation. Att även prisen på månadskort gått upp efter nyår blir bara komiskt, när vart 3 tåg sen nyår har vart försenat eller inställt.

I lördags hade NOR lagfest. Skandal faktorn var låg men kvällsen vinnare vart Pingu som fick sin egen sång. Även 3e valet fick ett minne för livet då han fick somna in till ljudboken Hodejegeren, tvivlar på att de var de nr 3 jagade..

Fredagen var de derby mot drammen. Vi visade igen att vi är ett lag i medgång. Seger 8-3 inför en stor publik var riktigt skönt. Nu är de bara 4 matcher kvar av serien, nästa är nu på söndag mot Hasle, det enda lag som vi förlorat mot denna säsongen. Nu är de dags för revanch!

Innan jag avslutar så vill jag tacka för alla som har vart med och stötta oss denna säsongen. Just nu är de en enorm glädje att spela i Nor. Alla är vi lika viktiga och alla vi spelare och ledare uppskattar verkligen stödet vi fått iår..

Så rekommenderar jag alla att gå in och följa med på bloggen till NORs egen gerilla. Ni finner linken här till höger i min blogg.


#75

1 kommentar:

Anonym sa...

Då länkar vi:-)