onsdag 27 februari 2008

Underbart är kort!

God kväll!

Tänkte kasta in en miniblogg så här i mitten av veckan.

Inatt stängde transfer fönstret i NHL.
När jag idag gick in och läst att mitt lag Pittsburgh Penguins har signera Marian Hossa så var min dag räddad. Nu är de bara för Sidney Crosby att bli i 100% igen så kommer vi att nå långt i årets Stanley Cup. För när Ty Conklin inatt räddade 50 av 52 skott ( de du Fanu ) så ser jag ingen grund till att inte börja tro!

Så till den största snackisen i NHL.
Peter Forsberg tillbaka i Colorado. Jag hoppas av hela mitt hjärta att hans fot håller nu och att kan kan börja jobba sig tillbaka på allvar. För jag vet att med en frisk och spelsugen #21 i laget så kommer Colorado till slutsspel och där kan allt hända. Hur låter Colorado - Pittsburgh i Stanley Cup final?? Never ever säger många men vänta o se...kanske jag en dag får skriva- Vad var de jag sa!!

Nej back to the real world nu och hem för att äta..
Ha en fortsatt bra dag världen..

/#75

Här kommer också veckans efterlängtade lika som bär som jag lovade.
Denna veckan är de dax för min blogg kompis och vän Erik att få visa sitt riktiga jag!

Erik Gevelt och Bjarne Betjent från Sesam station.






PS. Eriks blogg finner ni via min länkar.. DS

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg elsker ukas "lika som bär" =) HAHA!