fredag 1 februari 2008

Nu ska de firas..

Hola alla läsare.

Igår kl 20.30 stog de klart att jag nu är en av dom lyckligt lottade att äga en PS3.
Att jag sen vann den gratis som bästa säljare i januari smakar som guld i munnen.
Dubbel glädje med andra ord.

Så hur ska då detta firas, för de må ju firas.
Jo först blir de Fifa turnering efter jobbet på jobbet.
Sen ska jag åka och se en otrolig spännade Dream Team match.
För er som inte känner till vårat Dream Team i Nor92, så är de som att se dom gamla goda Globetrotters spela. Med massa fina finesser, oväntade avslut och dom spelar alltid för publiken.
Jag gjädjer mig speciellt till och se Sjökan i aktion med sin nya omtalade 98 cm klubba. Väntar stor dåd från denna evigt unga forwarden idag!!
Efter denna stor match så blir de hem till Esa tillsammans med Linko coh ta tag i PS3 kotrollerna igen.

Denna vecka har vi haft en tuff träningsvecka och de känner jag i kroppen nu.
Ska bli skön att ladda batterierna i helgen för att så dundra till på tisdag mot Slevik 19.00 i Solberghallen. Hoppas bara vi kan spela samma glad innebandy som Dream team brukar göra.
För nu börjar de verkligen bli ett rat race i botten på elitseriens tabellen!!

Imorgon är de dax för födelsedagsfest också för min duktiga frisör. Tack för inbjudan!
För min del blir de dock lugnt med festandet.
Har som sagt haft en bra träningsvecka och slitit på jobbet för att komma segrande ut med PS3.

Så till mitt kära United, i onsdags såg jag antagligen den bästa matchen dom spelat denna säsongen. Att efter 13 min leda med 3-0 och iallafall fortsätta och dominera matchen utan att backa hem var en fröjd att se. Å för er som inte sett Ronaldos frispraksmål..SKAM ER!!
Nu vänta Tottenham i helgen och spela vi som vi gjort sista tiden så är de 3 nya lätta poäng.

Nej, nu har dom startat PS3an på jobbet.. dax att visa vart skåpet ska stå i företagets första officiella FIFA08 turnering!

Trevlig helg och som simma lugnt i detta trista väder!

/#75

Inga kommentarer: