onsdag 30 januari 2008

En vecka med blandade känslor!

Hej kära läsare..

Efter jag lovat o blogga oftare så har de blivit mindre, förlåt.
Det beror i grund och botten på att jag har haft en hektisk vecka men nu är jag på plats igen.

Som många vet så gick vi på ett otroligt tungt nederlag mot Fredrikstad förra tisdagen.
Detta orkar jag inte ens skriva om men kan ju säga att både jag och Sjökan var när att köra bilen i drammensälven med oss 2 i. Men det hade vart för enkelt. Nu får vi istället leva i skam!

Just nu sitter jag på jobbet och arbetar så fingrarna värker.
Det är nämligen så att bästa säljare i januari vinner en PlayStation 3.
Med bara 1,5 dag kvar sitter jag i ledningsstolen men som i alla idrott så är de inte över förrän slutsignalen piper!

Något annat som är positivt är att jag äntligen nu fått mig dator hemma.
Detta gör att jag faktiskt kan blogga hemifrån nu också.
Så här ska de bli mera gosaker i kakboxen..

Så till denna omtalade dugnaden på dansegalan.
På fredagen var nästan hela NOR92 representerat.
Tycker alla gjorde en bra jobb men Ryssen får stjärna i boken. Han gjorde ett jobb för 2 personer.
Lördags natten var de desto sämre. Vi 11 från a-laget och 10 från damlaget som ställde upp slet så svetten sprutade med att gör oss klart innan solen stod upp.
En stor stjärna till alla som kom dit och ställde upp!!

Men å andra sidan så hade ju Sverige återigen slagit Norge i handbollen och tagit den viktiga OS platsen. Att sitta i gult och blått med Gabbe på goggen och hetsa 100 norrmän var de roligaste jag gjort på länge.
Men hade vi förlorat hade skammen blivit minst lika tung som efter Fredrikstadmatchen att svälja, speciellt när vi hetsade hela goggen till och stå och skrika och heja på sitt Norge.
Synd Norge inte får spela fotbolls EM, då kunde de blivit riktigt kul på Goggen.

Var faktiskt på bio igår och såg den otroligt dåliga filmen Aliven vs Preadator 2.
Så låt er inte luras av en spännade trailer där.
Där emot längtar jag till filmerna Indiana Jones 4 och Jumper som kommer iår.

Nej nu ska jag kasta på mig säljarrollen igen.. jag måste ju bara vinna detta PS3.

Vi hörs
/#75

Veckans lika som bär!

Henning Larsson Nor92 & Sleepy från Snövit!

Inga kommentarer: