fredag 4 januari 2008

Gott nytt år..

Hej alla!

Får be om ursäkt för att jag inte bloggat på länge men detta ska de bli skärpings på.
Men jag har faktiskt inte haft tid eller dator för att få detta gjort sista tiden.
Resan hem från Sverige gick iallafall väldigt bra, trots att jag gjorde Norrköping by night med Palle dagen innan. En lyckad kväll som bestod av 0 skandaler.

Kom som känt hem den 26 dec och beslutade mig för att ta turen ut och möta lite folk.
Där sprang jag på Eivind från Devils som menade att han snart skulle hem men 1 öl kunde vi ta och prata lite. Detta slutade med en helkväll och mycket skratt och stå hej. Mötte även Fanu som var så nöjd för att nästa gjort sin samboer blind med en välriktad snöboll. Kanske har han lärt sig och kasta i jul? Time will show.

I söndags tog jag turen till coach Sjökan för lite tv-spel (Madden08 och Woods07) och film.Där sprang jag på gamla grannen Fox som var på besök. Kul o se dig igen kompis.
Utöver kvällen får jag redan på att Sjökan gamla lärjungar kommer denna dag. Så runt 16 tiden ramlar fyra trötta typer in med stora förväntningar på nyårsafton och Norge. En kväll med innebandy snack och Buzz är ett faktum och som Sjökan redan har sagt. Pelle imponerade stort!

Så till nyårsafton.
Ja, vaknade långt ut på dagen eftersom jag fastnat hos Gabbe på poker hela natten. But thats life. Men när jag väll kom mig upp var, de burgare på menyn och strykning av skjortor innan jag tog taxi till Sjökan. Här gick tempot från 50%-110% på ca 1 timme och kvälls 2 höjdpunkter var Bergans luftgitar nr till Staten och Kapitalet och Lenni, Elf, Pelle och Bergans dansshow till Båten Anna!
Så tack för en kul kväll grabbar!

Nu till helgen ska vi spela serien värsta borta match mot Sarpsborg.
Att simma med hajar kan betyda otur men iår 2008 så kan allt ske.

Nej, nu är de dax för lite mat i kistan.
Pratas..

Veckans lika som bär!

Andreas Elf i Jönköping IK och Per Christian Brath i Gjelleråsen IF

1 kommentar:

Anonym sa...

Har et ønske angående neste bloggs "lika som bär"; DEG OG HAYWIRE (PRISON BREAK). Dere er spesielt like når han er på rømmen i ses.2... Måtte den komme!
Mirre.