onsdag 21 maj 2008

Himmel eller helvete?

Ja, ikväll smäller de!

Manchester United - Chelsea i Champions League final i Moskva.

Att se United i CL final har inte hört till vanligheterna. Närmare bestämt 9 år sen.
Jag sitter med ont i magen och har svårt att tänka på annat.
Känslo mässig är de en berg o dal bana med sina upp och ner turer.
Tänk när vi vinner eller tänk om vi förlorar!
Jag har läst allt om matchen + lite till.
Alla förutsättningar finns där för att vi ska gå segrande ut från finalen.
Men då måste vi våga spela vårat spel dvs anfalls fotboll.
Jag hoppas så innerligt att Fergie starta med både Teves och Rooney.

Nej nu krullar magen ihop sig när jag börjar spekulera.

Jag tippar 3-1 till United.
Vidic gör 1-0 i första på hörna.
Ronaldo 2-0 på ett vis bara han kan.
Till slut får Rooney gör 3-1 och punktera kampen.

GLORY GLORY!

Detta blir en kväll himmelen eller ett besök i helvetet!

/#75

1 kommentar:

Anonym sa...

Heaven tonight :-) Grattis