fredag 19 september 2008

Äntligen!

Hej igen glada som sura.

Ja, jag själv upplever lite av begge delar just nu. Jag är otroligt glad för att det är helg. Denna helgen ska jag nämligen sova, sova och återigen sova. Det är trots allt min först helg utan planer på över en månad. Väckar klockan ska slås av och telefon kommer ligga på ljudlös hela helgen. Känner att både kropp och huvud behöver vila nu.

I onsdags var jag för första gången med på Norges största IT säkerhet seminar som vi arrangerade. Ett otroligt lyckat arrangemang med en hypnotisör som var de råaste jag sett inom underhållning. De enda små sura med dagen var ett par onda fötter, men det var de helt klart värt.

Ja, United har ju inte precis imponerat så långt, surt! Men säsongen har precis börjat och jag väntar mig ett mål kalas i Uniteds favör i helgen mot Chelski.
Kalla mig optimist med någon gång måste de ju lossna så varför inte mot Chelsea?

Nu är också min kompis Pålle på plats i Drammen. Tycker de är konstigt att han inte börjat prata norska än. De tog han bara 2 timmar att göra de senast han var här på besök.
I Solberghallen på tisdag kl 19.00 är de seriepremiär hemma mot Korsvoll/Tåsen. Läste på en IT sida att vi blir tippade som nr 6 i årets serie. Detta vill jag inte kommentera, men det är skönt att folk inte förväntar sig så mycket som senast vi var i 1 div. Nu kan vi ju faktiskt göra jobbet i stillhet och komma som underdogs. Måste också gratulera Matta som äntligen fick vet hur de känns att göra mål igen. Grattis!

Tränar kursen förra helgen var faktiskt mer intressant än jag trodde. Mackan gjorde en bra jobb som föredragshållare och jag lärde mig faktiskt lite nya saker.

Nej nu ska jag ta mig en efter längtad helg och ladda batterierna.
Den enda aktivitet i helgen kan bli en tur upp på Blefjell med Ida och hennes familj.

På tisdag 19.00 smäller de!! Möt upp och stötta ett gäng hungriga tigrar..

/#75

Inga kommentarer: