torsdag 11 september 2008

Kaos..

Tjenare..

Igår kväll var de landskamp mellan Sverige och Ungern. Jag har hela tiden gillat tanken att byta spelsystem för att spela en offensivare fotboll. Men efter igår är jag skeptisk. Sverige var inte ens i närheten av att få ett organiserat spel. Visst fick vi 3 pinnar, men mer än så är de inte att gläjdas över. Jag menar att vi borde nog skrota hela 3-5-2 systemet för vi har faktiskt inte spelarmaterial för denna typen av uppställning. Så menar jag också att de kanske är dax att byta förbundkapten. Visst Lagerbäck har gjort de bra, men nu tror jag vi behöver lite nytänkande i landslaget.

Annars är de totalt kaos med tågen om dagen. Efter som jag pendlar in till Oslo via tåg så är de först nu jag förstår hur skönt de var att gå till jobbet. De sista dagarna har de varit upp till 45 min förseningar på tågen vilket ger mig en restid på nästan 2 timmar en väg. IKKE NICE, som Snorre vill sagt!

Nej nu ska jag rensa tankarna och ladda inför träningsmatchen mot Bærums Verk ikväll..

Snackas...

Inga kommentarer: