onsdag 12 augusti 2009

Titta han snackar..

Ja då pratar jag inte om den gamla filmen utan om mig själv..

De är väll en lögn å säga att jag har varit aktiv med bloggingen senaste månaderna, men nu närmar de sig innebandy säsong igen så då är de bara att ta på sig skrivar hatten.

Grunden till att jag inte publicerat några inlägg är många. Å de är vissa saker jag inte vill prata om till hela internet världen.

Denna bloggen kommer endast bestå av kort meningar om saker som hänt. Grunden? Jo ska jag skriva allt som hänt sista månaderna kommer ni få sitta att läsa i ett dygn å så intressant är jag faktiskt inte.

So lets get it on.


Jag har:

tattuerat mig.
bytt jobb.
vart i Barcelona. ( Bästa staden i Europa enligt mig.)
köp ny tv.
vunnit serieguld med NOR92 a-lag och mitt G95 lag. ( Underbara minnen.)
spelat golf.
fått ny granne. ( Välkommen tillbaka Fox, du har vart saknad.)
sett många bra filmer. (Transformers 2, Hangover, Zeitgeist mfl.)
mött många nya underbara människor.
mött många nya idioter.
skrivit nytt 2 års kontrakt med NOR92.
äntligen vart och festat med min minsta lillebror. (Vilken lirare..)
åka gummibåt i Drammen elven.( De gick inte helt som vi tänkt oss.)
vart i Bulgarien. (räknar med att få revanch på Jax i fotbollsgolfen.)
vart hemma hos familjen i Sverige. ( Tack som vanligt för allt stöd och gästfriheten.)
sett United förlorat CL finalen. ( uff så dåligt jag mådde efter den matchen.)
sett United vinna PL för 3e året i rad. ( Magiskt, iår kommer 4 irad och 19 totalt.)
kört Segway. ( Riktigt kul, men svårt för en med dåliga anklar.)
ridit rodeo. ( Nej inte på en riktig tjur, men den mekaniska var svår nog. 27 sek är rekordet.)
vart på Parken i Norrköping och sett Norrköping förlora, som vanligt när jag är där.
haft div skador.
vart på djurpark + akvarium. ( Norrköping och i Barcelona.)
vart på vattenland.
vart på Nou Camp.
sett Sagrada Familia.
m.m

Så nu när denna "lilla" uppsummeringen är gjord så är de bara att tacka för denna gången..

#75 is back..

ciao

2 kommentarer:

Lillian sa...

Det var på tide:)

Tobias sa...

bättre sent än aldrig..