tisdag 27 januari 2009

Hur är de möjligt..


God morgon!

Ja, då står man på detta härliga tåget på väg till jobb igen. Att få stå plats är inte de man längtar efter så tidigt på morgonen. Men jag värnar iallafall om miljön eftersom jag reser kollektiv.

Jag förstår inte hur nsb kan välja att minska ett tåg med 50%, när de i vanliga fall alltid är fullt ombord. Men sen har jag aldrig sagt att nsb är så väldigt smarta heller.

Ikväll är de match mot ajer hemma i solberghallen, gör vi de vi ska så tar vi 2 poäng. Serien iår har blivit lite av ett råttrace. Då är de extra kul att få vara med där upp i toppen och kriga.

Å när de är match är alltid "gerillan" på plats, så bild på toppen är ingen mindre än gudfaren själv i denna gerilla.

Då har jag äntligen kommit till oslo.

Vi hörs!

#75

Inga kommentarer: