torsdag 29 januari 2009

Att ta sitt ansvar..

Hej.

Nu har jag precis tackat nej till en fotbolls resa till England med allt betalt i 4 dagar. Då undrar säkert många hur man kan vara så dum, eftersom många av er vet hur fotbolls intresserad jag är.

Jo de finns bara en grund till detta.

Resan är den 19-22 feb. Å den 22 feb möter vi den enda laget som vi förlorat emot denna säsongen. Jag "vet" att om jag hade frågat Sjökan så hade jag fått resa. Men med den chansen vi har att vara med i toppen av tabellen och kanske vinna serien iår, så vill jag inte chansa. Tänk att sitta på flygplatsen på väg hem och höra att vi förlorat, åt att jag inte var där och gjorde vad jag kunde för laget. Att jag är Kapten har inget med saken att göra, det är ett val jag hade tagit oansett. För jag vill känna den känslan att stå efter sista matchen som serie segrare och sjunga "We are the champions" en gång till, precis som 06/07 säsongen. För den känslan är bättre än att se fotboll i England.

Nej, nu är de dags att resa hem och träna!

Vi hörs

/#75

1 kommentar:

Anonym sa...

Den som lever får se vem som sjunger...