fredag 30 november 2007

Thank god its friday!

Hej igen!

Då har äntligen fredags känslan börjat sprida sig i kroppen.
De lilla jag saknar är dock fredags låten vi alltid spelade på mitt gamla jobb.
AM to PM med Christina Milian. En riktig hitlåt och synen av 25 killar står och sjunger denna sången kan inte sprida annat än å glädje.

Förra veckan var jag faktiskt med och satte publikrekord i Norsk elithockey för Frisk-Asker.
Vi lyckades trycka in "HELA" 3012 presoner i hallen. Snacka om att norsk hockey är en Kalle Anka serie jämfört med Svensk Elitserie. Till och med Storvreta drar mer publik i snitt på sina hemma matcher i innebandy. Hur slutade du matchen, jo Frisk gjorde oss besvikna och förlorade med 5-3.


I morgon är de som känt match mot greåker och jag har fått ansvar att ta med film till buss.
Efter som jag nämnde OS matchen mellan USA-CCCP i 1980 faller valet ganska lätte på Miracle. Ni som inte sett den, SE DEN!!


Idag blir de tv-spels kväll hos Sjökan. Tippas NHL 07 kommer rullas varmt och matcherna hetare en Sahara öken!!



Nej nu tar jag helg och lägger pennan till sidan.

Tugga och svälj, trevlig helg!

#75

Inga kommentarer: